rivada beni yanlız bırakmayan atkafalım :)
işinden istifa edip uzun bir seyahate çıkan insanlara hep özenmişimdir,bir gün benimde aynı şekilde yola koyulacağımı söyleselerdi inanmazdım,tüm ekipmanları hazırlamış rotayı çıkarmış uçak biletinin gününün gelmesini bekliyorum,bekliyorum dediğime bakmayın kamp atıp kendimi yola hazırlıyorum.yolum uzun ve bol yokuşlu olacak,havalar soğumaya başlayacak ve ben balkan mecaremin tadını çıkarıyor olacağım :)
vaktim olsa da reçel yapsam 
rota:
Sırbistan: ilk durak                             2 ekimde Atatürk hava alanından belgrada uçak ile gidip ülkede bir süre takıldıktan sonra,henüz kirlenmemiş olan liberland mini ülkesinde bir tur atmak istiyorum.


Bosna-hersek: bosnaya sırbıstandan geçerek devam edeceğim,Saraybosna ve Mostar şimdilik.
Karadağ: sorun çıkarmasınlar yeter
Kosova: rüşvet istemesinler yeter
Makedonya: ilginç olacağa benziyor
çükerim ulan diyip gitmek smfknsgjf :)
Bulgaristan: Beni ürküten bir o kadarda heyecanlandıran ülke makedonyadan giriş yapıp burgas'a kadar ilerleyip karadenizi izlemek istiyorum,buraya kadar gelip hava ve bütçe kontrolü bir kaç gün dinlendikten sonra dönüş yolculuğuna başlarım.tabi bir tek korkum var,ilk zamanlar bir sürü idi zamanla hepsinin gereksiz ve birileri tarafından aşılandığını anlayıp kurtuldum. Kosova,Karadağ ve Bulgaristan  için okuduğum gezi notlarında sınır geçişlerinde rüşvetin konuştuğunu yazmışlar çoğunlukla:(
hazırlık süreci:
ekipman hazır
otel rezervasyonları tamam(ülkeler arası geçişler için gerekli)
Bulgaristan vizesi için gerekli belgeler tamamlandı,başvurumu yaptım,sonuçlandı.
yurt dışı bisiklet turları için vize alma konusunu başka bir yazıda anlatacağım.

2 yorum

yorum yapmayı unutmayın :)

kısaca

Çocukken bisiklet sürememiş,bu aşkı yıllarca içinde taşımız ilk bisikleti ile beş parasız Van da 500 km'yi 10 günde giderek yılların acısını çıkarmış,haritaya kırmızı kalem ile çizdiği Karadeniz(980 km) rotasını 2014 yılında gerçekleştirmiş,karadeniz aşığı olarak tüm karadeniz şehirleri ile birlikte toplam 30 şehiri dolaştı,sırnıstan,bosna,karadağ,
arnavutluk,
kosova,makedonya ve bulgaristan rotasını bitirdi.bisikletin yanı sıra analog siyah-beyaz fotoğraf çekmekte,dağ yürüyüşü,zirve tırmanışı,satranç,apaçi kanosuna ilgi duymakta,Yaşar Kemal ve Gabriel Garcia Marquez büyük hayranıdır. AKÜ de öğrenci,en büyük hayali bir gün bisiklet ile VAN-ANJUGRAMAN turu yapmak
karahindiba II toplama bisikletin adı TAŞINIYORUM :)

© Gökkuşağını Kovalamak Tüm hakları fadil pala ya aittir. Giriş Fadıl Pala basın